Sunday 20 October 2013

Teksjon....og nerver

Som overskriften sier... I går hadde jeg en teksjon hos tannlegen, dvs. at jeg har fylt et utrolig dypt hyll, som vare mm fra rotfylling. Og det beste med hele greia, er at jeg har to teksjoner igjen.... Hvis ikke verre; rotfylling.. Det er SÅ digg å tenke på, fordi det var jo utrolig behagelig når tannlegen bolta fast ett eller annet ukjent som han skrudde dønn fast rundt(?) tanna mi, og voldtok tannkjøttet mitt og tanna mi.... (Beklager ordbruken altså,har bare tannpine ut av milde hel.....).. Jepp, livet er flott! Vel, det er forsåvidt flott, skal i morgen til Oslo, på lærlingintervju hos Forsvaret, og håper så inderlig at det går min vei! Forsvaret er eneste sjansen min for lærlingplass, da det ikke finnes en eneste lab-læreplass i hele Oslo... Har foressten noe å vise dere også da... Slang meg på CasaVisten for Mars inne hos casakreativ.. og VANT..! Hjelp... Stas da! Her er LOene mine.. (den steampunken (nederste LOen:P)..så ser bildet av meg helt grusomt rart ut, men men , litt flau over å i det hele tatt vise frem !). Ønsker alle en riktig flott og solrik helg! Etter intervju skal jeg til Elverum og hente min kjære Kjetil,så skal vi ha roadtrip-alenetid hele veien hjem:) Kjenner jeg gleder meg litt:) Lørdag er det opp kl fem, på jobb halv 7 til kvart på ett, og barnebursdag med Eva fra ett til tre.. Søndag er som alltid VAFFELsøndag:)))

No comments:

Post a Comment