Sunday 20 October 2013

It won't be long...

Jeg fikk et plutselig innfall, og har scrappet litt...med barna rundt meg, roter og styrer i sakene mine.. Koselig:) Så nå fikk jeg csrappet til Papiralongen for April inne hos casakreativ... Jøss! Oppgaven er å bruke søppel og maaaaasse blomster! Loen handler om besøket på Hval Sjokoladefabrikk, Eva ble med på klassetur i går;).. Der kan du tro ho koste seg!:) (Og jeg....og resten av klassa)... Og pga mangel på bokstaver,har jeg måttet skrive overskrift selv, med den leeekre håndskriften min... Men men.. I morgen er det bedriftsbesøk på Norner på Rafnes, etter det er det Påskeferie! Det blir godt! Kjetil har også påskeferie.. Jeg skal for det meste jobbe, men blir så godt å ha han hjemme! Forrige fredag var jeg som sagt på intervju hos Forsvaret i Oslo, og det gikk helt greit, krysser fingrene! Skulle jeg være så heldig å få den ene plassen, så må jeg aller først ha seks uker rekruttid på Madla i Stavanger...hmmmmm.... Det stikker litt med den tanken,men det er vel i bunn og grunn verdt det, om jeg skulle være så heldig..!

No comments:

Post a Comment